ZOEKRESULTATEN

17 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving Ik wil uitstralen dat ik het vak prachtig vind: gesprek met de beste leraren Nederlands
Pagina(s) 4-7
Tijdschrift Onze taal
Volume 85
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2007
Titelbeschrijving Leerkrachtvaardigheden en woordenschatonderwijs: het effect van training op leerkrachtgedrag en leerlingprestaties
Pagina(s) 9-19, 137
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 1
Nummer 77

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2007
Titelbeschrijving Omdat je het er samen over hebt: collaboratief denkwerk over onderwijsontwerp
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 95-105, 144
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 2
Nummer 78

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2004
Titelbeschrijving Docentgedrag en cognities binnen taalgericht vakonderwijs
Pagina(s) 37-47; 136
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 71
Nummer 1
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2002
Titelbeschrijving Leerkrachten vinden meisjes taalvaardiger: (voor)oordelen over de taalvaardigheid Nederlands van autochtone en allochtone jongens en meisjes in het Speciaal Basisonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) (2002), afl. 2 [= 68] p. 85-94, 109-110.-85-94, 109-110
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 68,
Nummer 2,
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeBoek
Jaar 2001
Titelbeschrijving Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 375
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Pygmalion in de klas? : onderzoek naar de bevooroordeeldheid van leraren bij de inschatting van de taalvaardigheid van hun autochtone en allochtone leerlingen Artikelen van de derde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 487-495
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Pagina(s) 237-257
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 76
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Schoolontwikkeling op OVB-scholen ISOR-rapport
Pagina(s) 228
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch