ZOEKRESULTATEN
17 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2016
Titelbeschrijving
Ik wil uitstralen dat ik het vak prachtig vind: gesprek met de beste leraren Nederlands
Auteur(s)
Pagina(s)
4-7
Tijdschrift
Onze taal
Volume
85
Nummer
1
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2007
Titelbeschrijving
Leerkrachtvaardigheden en woordenschatonderwijs: het effect van training op leerkrachtgedrag en leerlingprestaties
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
9-19, 137
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
1
Nummer
77
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2007
Titelbeschrijving
Omdat je het er samen over hebt: collaboratief denkwerk over onderwijsontwerp
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
95-105, 144
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
2
Nummer
78
PublicatietypeBoek
Jaar
2005
Titelbeschrijving
Lezen wat er (niet) staat: autisme en onderwijs in leesbegrip
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
293
Plaats van uitgave
S.l.
Uitgeverij
s.n.
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2004
Titelbeschrijving
Docentgedrag en cognities binnen taalgericht vakonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
37-47; 136
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
71
Nummer
1
ISBN-nummer
0169-7420
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Leerkrachten vinden meisjes taalvaardiger: (voor)oordelen over de taalvaardigheid Nederlands van autochtone en allochtone jongens en meisjes in het Speciaal Basisonderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
(2002), afl. 2 [= 68] p. 85-94, 109-110.-85-94, 109-110
Tijdschrift
Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume
68,
Nummer
2,
ISBN-nummer
0169-7420
PublicatietypeBoek
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
375
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Pygmalion in de klas? : onderzoek naar de bevooroordeeldheid van leraren bij de inschatting van de taalvaardigheid van hun autochtone en allochtone leerlingen
Artikelen van de derde sociolinguïstische conferentie
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
487-495
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
237-257
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
76
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Schoolontwikkeling op OVB-scholen
ISOR-rapport
Trefwoord(en)
Pagina(s)
228
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch