ZOEKRESULTATEN

74 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1982
Titelbeschrijving Woordherkenning en begrijpend lezen Strategieën in leren en ontwikkeling Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 205-213
Nummer 3
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Een computergestuurd programma voor aanvankelijk lezen Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 145-149
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeBoek
Jaar 1984
Titelbeschrijving Reducing redundancy in normal, soft and whispered speech : a study on native and near-native perception Proefschrift Utrecht
Auteur(s)
Pagina(s) 136
Plaats van uitgave S.l. : s.n.
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1981
Titelbeschrijving Speech rate and segmental perception, or, The role of words in phoneme identification The cognitive representation of speech Advances in psychology
Pagina(s) 143-150
Volume 7
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij North-Holland

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Lexical context effects in reading and naming: an investigation of the "Semantic relatedness paradox" 198
Auteur(s)
Plaats van uitgave S.l.: s.n.
Uitgeverij S.n.

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Spelling en leren lezen: schijnbewegingen van orthografische effecten in de ontwikkeling van de leesvaardigheid
Pagina(s) VIII, 160
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1979
Titelbeschrijving Visual word recognition of three-letter words as derived from the recognition of the constituant letters
Pagina(s) "12-22"
Tijdschrift Perception & psychophysics
Volume 25
Nummer 1
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 1979
Titelbeschrijving "Visual recognition of words" VIII
Auteur(s)
Pagina(s) 166
Plaats van uitgave Eindhoven: Greve Offset
Uitgeverij [S.l.: s.n.]

PublicatietypeBoek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Individuele verschillen in leesvaardigheid : een onderzoek naar vaardigheidsverschillen in woordherkenning en de invloed hiervan op de prestatie op begrijpend lezen bij leerlingen uit het derde en vijfde leerjaar van het gewoon lager onderwijs Proefschrift Nijmegen
Auteur(s)
Pagina(s) XI, 283
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij s.n.

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Final evaluation of three multipulse LPC coders : CVC intelligibility, quality assessments and speaker identification Rapport / Instituut voor Fonetische Wetenschappen
Pagina(s) 68
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Instituut voor Fonetische Wetenschappen, Universiteit van Amsterdam