ZOEKRESULTATEN

11 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving De complexiteit van connectiefverwerving
Pagina(s) 250-271
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 5
Nummer 3
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Waarom? daaromdat ik dat zeg!
Pagina(s) 78-80
Tijdschrift Onze taal
Volume 72
Nummer 4

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Subjectiviteit in de ontwikkeling van causale connectieven? : de diachronie van 'daarom, dus, want' en 'omdat'
Pagina(s) 111-139
Tijdschrift Gramma/TTT
Volume 9
Nummer 2-3
ISBN-nummer 0927-3255

PublicatietypeBoek
Jaar 2005
Titelbeschrijving The development of Dutch connectives: change and acquisition as windows on form-function relations LOT dissertation series
Pagina(s) 283
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij LOT

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2009
Titelbeschrijving 'Zeg het in jip-en-janneketaal': begrijpelijk schrijven in de geest van Annie M.G. Schmidt
Pagina(s) 244-246
Tijdschrift Onze taal
Volume 78
Nummer 9

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2010
Titelbeschrijving We kunnen dus wel conclusies trekken over dus!
Trefwoord(en)
Pagina(s) "182-188"
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 15
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2010
Titelbeschrijving Dus vooraan of in het midden?: over vorm-functierelaties in het gebruik van connectieven
Pagina(s) 149-175
Tijdschrift Nederlandse taalkunde
Volume 15
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2012
Titelbeschrijving Streven naar begrijpelijkheid: gevolgen voor causaliteit in Bijbelvertalingen
Pagina(s) 1-25
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 34
Nummer 1
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2013
Titelbeschrijving Doorlopende leerlijnen: implicties voor leveling vaan leer- en examenteksten voor het middelbaar onderwijs
Pagina(s) 1-24; 100
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 35
Nummer 1

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2013
Titelbeschrijving Omdat leerlingen moeite hebben met die teksten. Daarom!: tekstbegrip verbeteren in het voortgezet onderwijs De aarzelende lezer over de streep Stichting Lezen reeks
Pagina(s) 85-104
Nummer 22
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon