ZOEKRESULTATEN
11 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2000
Titelbeschrijving
De complexiteit van connectiefverwerving
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
250-271
Tijdschrift
Nederlandse taalkunde
Volume
5
Nummer
3
ISBN-nummer
nan
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Waarom? daaromdat ik dat zeg!
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
78-80
Tijdschrift
Onze taal
Volume
72
Nummer
4
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2003
Titelbeschrijving
Subjectiviteit in de ontwikkeling van causale connectieven? : de diachronie van 'daarom, dus, want' en 'omdat'
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
111-139
Tijdschrift
Gramma/TTT
Volume
9
Nummer
2-3
ISBN-nummer
0927-3255
PublicatietypeBoek
Jaar
2005
Titelbeschrijving
The development of Dutch connectives: change and acquisition as windows on form-function relations
LOT dissertation series
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
283
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
LOT
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2009
Titelbeschrijving
'Zeg het in jip-en-janneketaal': begrijpelijk schrijven in de geest van Annie M.G. Schmidt
Auteur(s)
Trefwoord(en)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
244-246
Tijdschrift
Onze taal
Volume
78
Nummer
9
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2010
Titelbeschrijving
We kunnen dus wel conclusies trekken over dus!
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"182-188"
Tijdschrift
Nederlandse taalkunde
Volume
15
Nummer
2
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2010
Titelbeschrijving
Dus vooraan of in het midden?: over vorm-functierelaties in het gebruik van connectieven
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
149-175
Tijdschrift
Nederlandse taalkunde
Volume
15
Nummer
2
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2012
Titelbeschrijving
Streven naar begrijpelijkheid: gevolgen voor causaliteit in Bijbelvertalingen
Trefwoord(en)
Pagina(s)
1-25
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
34
Nummer
1
ISBN-nummer
0166-4379
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Doorlopende leerlijnen: implicties voor leveling vaan leer- en examenteksten voor het middelbaar onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s)
1-24; 100
Tijdschrift
Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume
35
Nummer
1
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Omdat leerlingen moeite hebben met die teksten. Daarom!: tekstbegrip verbeteren in het voortgezet onderwijs
De aarzelende lezer over de streep
Stichting Lezen reeks
Pagina(s)
85-104
Nummer
22
Plaats van uitgave
Delft
Uitgeverij
Eburon