ZOEKRESULTATEN

8 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Onderzoek naar dyslexie bij leerlingen in het voortgezet onderwijs Dyslexie en dyscalculie: ernstige problemen in het leren lezen en rekenen
Pagina(s) 55-79
Plaats van uitgave Leuven ; Leusden
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Problemen van gevorderde spellers : signalering, diagnostiek en begeleiding
Auteur(s)
Pagina(s) 213
Plaats van uitgave Bussum
Uitgeverij Coutinho

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Grammaticale kennis en het leesonderwijs aan zwakke lezers
Pagina(s) 350-354
Tijdschrift Levende talen
Volume 521
Nummer juni
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1992
Titelbeschrijving Remediëren, stimuleren, compenseren, dispenseren : de aanpak van leesproblemen in de bovenbouw van het basisonderwijs en in het voortgezet onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) 6-9
Tijdschrift Leesgoed
Volume 19
Nummer 1
ISBN-nummer nan

PublicatietypeBoek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Signaleren en diagnostiseren van leerlingen met lees- en schrijfproblemen in het voortgezet onderwijs : instrumenten voor signaleren en diagnostiseren van leerlingen met ernstige lees- en schrijfproblemen: toetsmateriaal, procedures en handleidingen : voor de brugklas van het voortgezet onderwijs
Pagina(s) 110
Plaats van uitgave Culemborg
Uitgeverij Phaedon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving Leesonderwijs : onderwijs in strategisch handelen : een demonstratie
Pagina(s) 186-200
Tijdschrift Vonk
Volume 18
Nummer 4
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Spellingdiagnostiek in het voortgezet onderwijs : problemen en perspectieven
Auteur(s)
Pagina(s) 138-147
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 1
Nummer 24
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Lees- en schrijfproblemen in het voortgezet onderwijs : theorie, diagnostiek en remediëring
Auteur(s)
Pagina(s) 33-41
Tijdschrift Levende talen
Volume 397
Nummer 1
ISBN-nummer 0024-1539