ZOEKRESULTATEN

37 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Content and language integrated learning in Dutch bilingual education: how Dutch history teachers focus on second language teaching
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 156-176
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Juggling ideals and constraints: the position of English teachers in CLIL contexts
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 177-202
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2002
Titelbeschrijving Improving linguistic fluency for writing: effects of explicitness and focus of instruction
Pagina(s) 239-270
Tijdschrift L1 educational studies in languages and literature
Volume 2
Nummer 3
ISBN-nummer 1567-6617

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Effecten van strategietraining op leesvaardigheid in moedertaal en vreemde taal
Pagina(s) 55-78
Tijdschrift Spiegel
Volume 17-18
Nummer 3-4
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Learning grammatical structures for revision of form and meaning : a classroom experiment
Pagina(s) 105-125
Tijdschrift Spiegel
Volume 17-18
Nummer 3-4
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Strategietraining en leesvaardigheid : theorie en praktijk in balans
Pagina(s) 556-564
Tijdschrift Levende talen
Volume 543
Nummer okt
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Leerlingen in de basisvorming over fictie en fictie-onderwijs
Pagina(s) 47-82, 96
Tijdschrift Spiegel
Volume 16
Nummer 1
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Fictie-onderwijs in de basisvorming: attitudes van docenten en vormgeving van het onderwijs
Pagina(s) 31-67
Tijdschrift Spiegel
Volume 15
Nummer 1
ISBN-nummer 0168-8790

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Talenonderwijs in het vernieuwde mbo : inventarisatie van problemen en praktijkoplossingen SCO-rapport
Pagina(s) 142
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut voor Onderzoek van Opvoeding en Onderwijs van de Faculteit der Pedagogische en Onderwijskundige Wetenschappen, Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1996
Titelbeschrijving Oostdam, Ron. In: Levende talen (Amsterdam): (1996) 509 (apr) 215-216.
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 215-216
Tijdschrift Levende talen
Volume 509
Nummer apr