ZOEKRESULTATEN

38 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Aanvankelijk leren spellen : een voorspelling van goede antwoorden
Pagina(s) 337-347
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 77
Nummer 5-6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2000
Titelbeschrijving Remediëring van leesproblemen met de computer : een onderzoek met enkele leerlingen van een Mytylschool
Pagina(s) 384-400, 409
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 39
Nummer 9
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Over de drempel : de relatie tussen letterverklanking, auditieve synthese en decoderen bij dyslectische kinderen
Pagina(s) 483-496, 525
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 38
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Het effect van computer-ondersteunde oefeningen in klanksynthese bij kleuters
Pagina(s) 1-20
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 74
Nummer 1
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving Ontwikkeling van orthografische representaties van affixen
Auteur(s)
Pagina(s) 207-219
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 17
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Taakkenmerken die bijdragen aan de moeilijkheid van functionele leestaken
Pagina(s) 85-104
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 19
Nummer 2
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving The use of speech feedback by normal and disabled readers in computer-based reading practice
Pagina(s) 243-259
Tijdschrift Reading & writing
Volume 5
Nummer 3
ISBN-nummer 0922-4777

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Training van lom-leerkrachten in directe instructie van begrijpend leesstrategieën
Pagina(s) "420-444"
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 70
Nummer 6
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Leesproblemen, psychische problematiek en competentiebeleving : een verkenning en experimentele interventie Pedologie tussen wetenschap en praktijk
Pagina(s) 63-72
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij De Tijdstroom

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Luisterend lezen met extra pauzes als oefening voor beginnende en zwakke lezers
Auteur(s)
Pagina(s) 134-147
Tijdschrift Nederlands tijdschrift voor opvoeding, vorming en onderwijs
Volume 9
Nummer 3
ISBN-nummer nan