ZOEKRESULTATEN

31 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Over het verschil in evidentialiteit tussen "denk ik" en "dacht ik"
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 121-140
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 56
Nummer 2

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2005
Titelbeschrijving Over drie paden door de tekstwetenschap Terugkijken en vooruitblikken op Leo Noordmans paden door de tekstwetenschap
Pagina(s) 1-12
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Faculteit der Letteren, Universiteit van Tilburg

PublicatietypeBoek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Zwijgen is niet altijd toestemmen: de rol van inferenties bij het interpreteren en argumenteren
Auteur(s)
Pagina(s) 174
Plaats van uitgave Leuven; Leusden
Uitgeverij Acco

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2003
Titelbeschrijving Afleidingen uit oogbewegingen : de invloed van het connectief 'omdat' op het maken van causale inferenties
Pagina(s) 141-156
Tijdschrift Gramma/TTT
Volume 9
Nummer 2-3
ISBN-nummer 0927-3255

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Retorica en cognitie Taal in gebruik
Pagina(s) 97-110
Plaats van uitgave Den Haag
Uitgeverij Sdu Uitgevers

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2001
Titelbeschrijving The semantics of Dutch "moeten" "must, should, have to" from a typological and a relevance-theoretical perspective Quitte ou double sens: articles sur l'ambiguïté offerts à Ronald Landheer Faux titre
Pagina(s) 109-133
Nummer 211
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Rodopi

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2001
Titelbeschrijving Lexical ambiguity by connotation Quitte ou double sens: articles sur l'ambiguïté offerts à Ronald Landheer Faux titre
Pagina(s) 223-237
Nummer 211
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Rodopi

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Stoer of asociaal? : een argumentatieve analyse van de '... maar ik rook niet!'-spotjes
Auteur(s)
Pagina(s) 83-98
Tijdschrift Taalbeheersing
Volume 21
Nummer 2
ISBN-nummer 1384-5853

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving No correlation between inferencing causal relations and text comprehension?
Pagina(s) 37-56
Tijdschrift Learning and instruction
Volume 9
Nummer 1
ISBN-nummer 0959-4752