ZOEKRESULTATEN

46 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2019
Titelbeschrijving Hoe verzinnen ze het?: bedenkers van onvergetelijke reclames aan het woord
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 327
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Maven Publishing

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2017
Titelbeschrijving Reclamestrategieën in Gezelles proza
Auteur(s)
Pagina(s) 18-24
Tijdschrift Rijmtijd
Volume 81
Nummer aug

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2016
Titelbeschrijving Het effect van moeilijke en makkelijke Engelse slogans in Nederlandse advertenties De macht van de taal: taalbeheersingsonderzoek in Nederland en Vlaanderen
Pagina(s) 59-76
Plaats van uitgave Leuven/Den Haag
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2016
Titelbeschrijving De perceptie van afzwakkende en versterkende markeerders in isolatie en in reclamecontext De macht van de taal: taalbeheersingsonderzoek in Nederland en Vlaanderen
Pagina(s) "77-86"
Plaats van uitgave Leuven/Den Haag
Uitgeverij Acco

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2015
Titelbeschrijving Drie soorten boodschappen in de gezondheidscommunicatie: wat weten we over de determinanten van succes of falen?
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 89-111
Tijdschrift Internationale neerlandistiek
Volume 53
Nummer 2

PublicatietypeBoek
Jaar 2008
Titelbeschrijving Publieke levens: autobiografieën op de Nederlandse boekenmarkt 1850-1918 Bijdragen tot de geschiedenis van de Nederlandse boekhandel
Auteur(s)
Pagina(s) 357
Plaats van uitgave Zutphen
Uitgeverij Walburg Pers

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2008
Titelbeschrijving Boek zoekt lezer: reclame uit de boekenwereld sinds de zeventiende eeuw
Pagina(s) 4-5
Tijdschrift Boekenpost
Volume 16
Nummer 94

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2007
Titelbeschrijving Literaire merchandising: een literaire klassieker als reclamemiddel
Auteur(s)
Pagina(s) 26-27
Tijdschrift Boekenpost
Volume 15
Nummer 89

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2007
Titelbeschrijving Schrijversportretten op Nederlandse boekenleggers
Trefwoord(en)
Pagina(s) 4-5
Tijdschrift Boekenpost
Volume 15
Nummer 90

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2006
Titelbeschrijving Verankering van woord en beeld in tijdschriftadvertenties
Pagina(s) 159-171, 177
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 28
Nummer 2
ISBN-nummer 0166-4379