ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 2001
Titelbeschrijving Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs SCO-rapport
Pagina(s) 375
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Pagina(s) 237-257
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 76
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Schoolontwikkeling op OVB-scholen ISOR-rapport
Pagina(s) 228
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving NT2-onderwijs aan neveninstromers in het voortgezet onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) VIII, 94
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Instituut voor Toegepaste Sociale wetenschappen ; Ubbergen : Tandem Felix

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vernieuwing van het onderwijs in begrijpend lezen : tussenstand na twee projectjaren ISOR-rapport
Pagina(s) 117
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Context, visie, aanpak en effectiviteit: de bestrijding van achterstanden van Nederlandse leerlingen in het basisonderwijs
Pagina(s) VI, 256
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1995
Titelbeschrijving De invloed van school- en klaskenmerken op de cognitieve en linguïstische vaardigheden van kleuters
Pagina(s) 258-272
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 72
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Effecten van schoolkenmerken en steldidactiek op functionele stelvaardigheid Nederlands in het MAVO
Auteur(s)
Pagina(s) 161-181
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 19
Nummer 2
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Functionele ongeletterdheid in het LBO en MAVO: het effect van verschillen tussen scholen en docenten
Pagina(s) 102
Plaats van uitgave Rotterdam
Uitgeverij Erasmus Universiteit, Rotterdams Instituut voor Sociologisch en Bestuurskundig Onderzoek RISBO

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Effects of school and classroom characteristics on pupil progress in language and arithmetic
Pagina(s) 777-788
Tijdschrift International journal of educational research
Volume 13
Nummer 7
ISBN-nummer 0959-4752