ZOEKRESULTATEN
10 Zoekresultaten
PublicatietypeBoek
Jaar
2001
Titelbeschrijving
Determinanten van succesvol NT2-onderwijs: factoren van invloed op de leerwinst Nederlands van 1.9-leerlingen in groep 4 en 7 van het primair onderwijs
SCO-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
375
Plaats van uitgave
Amsterdam
Uitgeverij
SCO-Kohnstamm Instituut
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1999
Titelbeschrijving
Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
237-257
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
76
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1998
Titelbeschrijving
Schoolontwikkeling op OVB-scholen
ISOR-rapport
Trefwoord(en)
Pagina(s)
228
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
NT2-onderwijs aan neveninstromers in het voortgezet onderwijs
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
VIII, 94
Plaats van uitgave
Nijmegen
Uitgeverij
Instituut voor Toegepaste Sociale wetenschappen ; Ubbergen : Tandem Felix
PublicatietypeBoek
Jaar
1997
Titelbeschrijving
Vernieuwing van het onderwijs in begrijpend lezen : tussenstand na twee projectjaren
ISOR-rapport
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
117
Plaats van uitgave
Utrecht
Uitgeverij
ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht
PublicatietypeBoek
Jaar
1996
Titelbeschrijving
Context, visie, aanpak en effectiviteit: de bestrijding van achterstanden van Nederlandse leerlingen in het basisonderwijs
Auteur(s)
URL (link naar open acces)
Pagina(s)
VI, 256
Plaats van uitgave
Groningen
Uitgeverij
GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1995
Titelbeschrijving
De invloed van school- en klaskenmerken op de cognitieve en linguïstische vaardigheden van kleuters
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
258-272
Tijdschrift
Pedagogische studiën
Volume
72
Nummer
4
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1994
Titelbeschrijving
Effecten van schoolkenmerken en steldidactiek op functionele stelvaardigheid Nederlands in het MAVO
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
161-181
Tijdschrift
Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume
19
Nummer
2
ISBN-nummer
0165-0645
PublicatietypeBoek
Jaar
1992
Titelbeschrijving
Functionele ongeletterdheid in het LBO en MAVO: het effect van verschillen tussen scholen en docenten
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
102
Plaats van uitgave
Rotterdam
Uitgeverij
Erasmus Universiteit, Rotterdams Instituut voor Sociologisch en Bestuurskundig Onderzoek RISBO
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
1989
Titelbeschrijving
Effects of school and classroom characteristics on pupil progress in language and arithmetic
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
777-788
Tijdschrift
International journal of educational research
Volume
13
Nummer
7
ISBN-nummer
0959-4752