ZOEKRESULTATEN

19 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2022
Titelbeschrijving Mind your language attitude: the effects of foreign language attitude on Flemish secondary education EFL learners' foreign language enjoyment and anxiety Drie taalkundige opstellen Studia Germanica Gandensia. Libri
Pagina(s) 35-58
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Skribis

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2018
Titelbeschrijving Juggling ideals and constraints: the position of English teachers in CLIL contexts
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 177-202
Tijdschrift Dutch Journal of Applied Linguistics
Volume 7
Nummer 2

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving Ik wil uitstralen dat ik het vak prachtig vind: gesprek met de beste leraren Nederlands
Pagina(s) 4-7
Tijdschrift Onze taal
Volume 85
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2016
Titelbeschrijving Setting the standard: are teachers better speakers of Standard Dutch?
URL (link naar open acces)
Pagina(s) 34-64
Tijdschrift Dutch journal of applied linguistics
Volume 5
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2014
Titelbeschrijving Ik wilde dat leerlingen zich verwonderden: uit de klas [7]: Wim Daniëls
Auteur(s)
Pagina(s) 194-197
Tijdschrift Onze taal
Volume 83
Nummer 7-8

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2013
Titelbeschrijving "Zo ik iets ben, ben ik een onderwijzer": uit de klas [4]: Ivo de Wijs
Auteur(s)
Pagina(s) 10-12
Tijdschrift Onze taal
Volume 82
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2012
Titelbeschrijving Met open vizier: meer aandacht voor taalvariatie in media en onderwijs in Vlaanderen
Auteur(s)
Pagina(s) 20-22
Tijdschrift Over taal
Volume 51
Nummer 1

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2006
Titelbeschrijving De taalontwikkelende vakleerkracht: een discussie over focus van professionalisering en onderzoek
Pagina(s) 39-48
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 2
Nummer 76

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Vernieuwing in taalonderwijs : ook in de lerarenopleiding? Artikelen van de vierde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 468-478
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2002
Titelbeschrijving Leerkrachten vinden meisjes taalvaardiger: (voor)oordelen over de taalvaardigheid Nederlands van autochtone en allochtone jongens en meisjes in het Speciaal Basisonderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) (2002), afl. 2 [= 68] p. 85-94, 109-110.-85-94, 109-110
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 68,
Nummer 2,
ISBN-nummer 0169-7420