ZOEKRESULTATEN

10 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Autochtone taalvariatie in het Vlaamse onderwijs: een vergeten zorg? Taalvariatie en taalbeleid: bijdragen aan het taalbeleid in Nederland en Vlaanderen
Pagina(s) 131-142
Plaats van uitgave Antwerpen
Uitgeverij Garant

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1973
Titelbeschrijving Hemeltje-Blauw Verzamelde werken
Pagina(s) 419-422
Volume I: Literatuur
Plaats van uitgave Baarn
Uitgeverij Bosch & Keuning

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1963
Titelbeschrijving De schim van pater Garassus
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 82-83
Tijdschrift Bok
Volume 1
Nummer 2

PublicatietypeBoek
Jaar 2003
Titelbeschrijving Verb constructions in German and Dutch Amsterdam studies in the theory and history of linguistic science. Series 4, Current issues in linguistic theory
Pagina(s) VI, 314
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Benjamins

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1964
Titelbeschrijving De dans van de reiger door De Nederlandse comedie: geschikt om het publiek van het toneel te verjagen
Pagina(s) 1-2
Tijdschrift Ons tooneel
Volume 40
Nummer 5-6
ISBN-nummer nan

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2000
Titelbeschrijving Tranen van onmacht, tranen van woede Een onberaamd verbond: 50 jaar Arkprijs van het Vrije Woord
Trefwoord(en)
Pagina(s) 92-98
Plaats van uitgave Antwerpen
Uitgeverij De Vrienden van de Zwarte Panter

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Verknocht aan het steen : over de structuur van 'Passage' en de architectuur in Bordewijk
Auteur(s)
Pagina(s) 66-71
Tijdschrift Bzzlletin
Volume 28
Nummer 263
ISBN-nummer 0165-0858

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1963
Titelbeschrijving De geheide vader
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s) 81-82
Tijdschrift Merlyn
Volume 1
Nummer 4

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1993
Titelbeschrijving Jung en de literatuur
Auteur(s)
Pagina(s) 69-72
Tijdschrift Prana
Volume 19
Nummer 79
ISBN-nummer 0165-4373

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Development of reading comprehension: the engagement perspective: a study of reading comprehension, vocabulary, strategy use, reading motivation, and leisure time reading of third- and fourth-grade students from diverse backgrounds in the Netherlands
Pagina(s) 245
Plaats van uitgave S.l.: s.n
Uitgeverij Enschede: Feboprint