ZOEKRESULTATEN

46 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1983
Titelbeschrijving Nieuwe test voor begrijpend lezen
Pagina(s) 9-10
Tijdschrift Didaktief
Volume 13
Nummer 10
ISBN-nummer 0169-4820

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1988
Titelbeschrijving Het belang van technisch lezen, woordenschat en ruimtelijke intelligentie voor begrijpend lezen
Pagina(s) 49-59
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 65
Nummer 2
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving De ontwikkeling en samenhang van technisch lezen, begrijpend lezen en spellen
Pagina(s) 97-110
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 63
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Geslachts- en leeftijdsverschillen bij het leren lezen en spellen : een longitudinale studie
Pagina(s) 415-427
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 62
Nummer 10
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving De praktijk van het onderwijs in begrijpend lezen
Pagina(s) 387-400
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 63
Nummer 10
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Een verkennend onderzoek naar factoren die een rol spelen bij de verklaring van verschillen in begrijpend lezen
Pagina(s) 105-111
Tijdschrift Pedagogisch tijdschrift
Volume 11
Nummer 2
ISBN-nummer 0169-2127

PublicatietypeBoek
Jaar 1987
Titelbeschrijving Lezen: een taalkundig-psychologische benadering
Pagina(s) 164
Plaats van uitgave Tilburg
Uitgeverij Zwijsen

PublicatietypeBoek
Jaar 1975
Titelbeschrijving Enkele aspecten van lezen en leesonderwijs S.V.O.-Project 0298
Pagina(s) X, 250
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Instituut voor Onderwijskunde, Katholieke Universiteit

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving De ontwikkeling van twee leesattitudeschalen
Pagina(s) 313-320
Tijdschrift Pedagogisch tijdschrift
Volume 10
Nummer 6
ISBN-nummer 0169-2127

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1985
Titelbeschrijving Het kunnen structureren van visuele en auditieve gegevens in relatie tot leren lezen en spellen
Pagina(s) 280-296
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 62
Nummer 6
ISBN-nummer 0165-0645