ZOEKRESULTATEN

8 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1989
Titelbeschrijving Verwerken van teksten Onderzoek van het onderwijs: leren en onderwijzen
Pagina(s) 71-77
Plaats van uitgave Enschede
Uitgeverij Universiteit Twente, Faculteit der Toegepaste Onderwijskunde, Onderzoeksthemagroep Onderwijsleerprocessen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Betekenisrepresentatie, interne en externe grammaticale competentie bij kinderen met ernstige leermoeilijkheden Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 137-153
Nummer 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Tekstverwerking Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 5-8
Nummer 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving De ontwikkeling van een zelfbeeld van lezen bij eerste klassers van de basisschool Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 9-18
Volume 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving De samenhang tussen technisch lezen, begrijpend lezen en spelling in leerjaar 1 t/m 3 van de basisschool Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 19-27
Nummer 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Zinsverwerking en verschillen in leesvaardigheid Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen 1983
Pagina(s) 29-38
Nummer 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving De AVI-toetskaarten : een verantwoord instrument voor de screening en diagnostisering van de leesvaardigheid? Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 155-164
Nummer 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1983
Titelbeschrijving Training van foneemwaarneming : oorzaken van differentiële effekten Onderwijsleerprocessen: tekstverwerking, problemen oplossen en leermoeilijkheden Bijdragen tot de onderwijsresearchdagen
Pagina(s) 165-176
Nummer 7
Plaats van uitgave Lisse
Uitgeverij Swets & Zeitlinger