ZOEKRESULTATEN

15 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2007
Titelbeschrijving Strategiegebruik bij het spellen van zelfstandige naamwoorden eindigend op <d> of <t> Tussen taal, spelling en onderwijs: essays bij het emeritaat van Frans Daems
Pagina(s) 159-171
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Academia Press

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Spellingonderwijs: spellen om te schrijven en gelezen te worden Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 155-188
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeBoek
Jaar 2004
Titelbeschrijving The efficacy of spelling exercises for poor spellers
Auteur(s)
Pagina(s) 106, XVIII
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij PI Research [distr.]

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Lees- en spellingstrategieën in het voortgezet onderwijs Preventie en behandeling van leesproblemen Studies over taalonderwijs
Pagina(s) 141-153
Nummer 1
Plaats van uitgave Leuven ; Apeldoorn
Uitgeverij Garant

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1991
Titelbeschrijving Spelling en dyslexie De groene spelling
Pagina(s) 164-182
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Bakker

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Het vaststellen van spellingstrategieën aan de hand van gangbare tests
Pagina(s) 71-85
Tijdschrift Nederlands tijdschrift voor opvoeding, vorming en onderwijs
Volume 3
Nummer 2
ISBN-nummer nan

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Vocaalsubstitutiefouten bij bekende en onbekende eenlettergrepige woorden
Pagina(s) 185-195
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 12
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Spellingstrategieën bij tweede en vijfde klas basisschoolleerlingen
Pagina(s) 308-325
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 9
Nummer 4
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1986
Titelbeschrijving Substitutiefouten bij open en gesloten klinkerklanken in eenlettergrepige woorden
Pagina(s) 255-264
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 11
Nummer 5
ISBN-nummer 0165-0645