ZOEKRESULTATEN

8 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Voorspellen van leesuitval en achterblijvende leesontwikkeling : een onderzoek naar de predictieve validiteit van het leerrendementquotiënt voor technisch lezen (LRQ) aan het einde van groep drie in de basisschool ISOR-rapport
Pagina(s) 60
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving De effectiviteit van methodes voor aanvankelijk leesonderwijs ISOR-onderwijsreeks
Pagina(s) 260
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek

PublicatietypeBoek
Jaar 1992
Titelbeschrijving Functioneel schrijven als leermiddel : een onderzoek naar de effecten van functioneel schrijven op het verwerven van vakinhoudelijke kennis in het voortgezet onderwijs ISOR-rapport
Pagina(s) 124
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek, Rijksuniversiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1990
Titelbeschrijving Leespromotie in Utrechtse OVB-scholen
Pagina(s) 180, [88]
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Rijksuniversiteit Utrecht, ISOR afdeling Onderwijsonderzoek

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1990
Titelbeschrijving Stelopdrachten als hulpmiddel bij het verwerken van vakinhoudelijke leerstof
Pagina(s) 375-378
Tijdschrift Levende talen
Volume 454
Nummer okt
ISBN-nummer 0024-1539

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1987
Titelbeschrijving Cognitieve activiteiten van leerlingen bij het verwerken van teksten
Pagina(s) 217-232
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 9
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeBoek
Jaar 1986
Titelbeschrijving Kennis verwerven uit teksten: onderzoek naar factoren die van invloed zijn op het verwerven van kennis uit teksten door leerlingen van de achtste groep van de basisschool
Pagina(s) XIII, 324
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Rijksuniversiteit, VOU vakgroep onderwijskunde

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1980
Titelbeschrijving Studievaardigheden voor de basisschool : leren omgaan met teksten, (I-II)
Pagina(s) 417-432
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 57
Nummer 10
ISBN-nummer 0165-0645