ZOEKRESULTATEN

33 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2014
Titelbeschrijving De wereld binnen handbereik: informatieve jeugdliteratuur Een land van waan en wijs: geschiedenis van de Nederlandse jeugdliteratuur
Pagina(s) 181-210
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Uitgeverij Atlas Contact

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2007
Titelbeschrijving Less is more - maar niet altijd: meningen over recenseren
Auteur(s)
Pagina(s) 293-298
Tijdschrift Leesgoed
Volume 34
Nummer 7

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2006
Titelbeschrijving Oogbewegingsregistratie en gebruikersonderzoek
Pagina(s) vol. 28 (2006), afl. 3 (nov), p. 233-244, 285-286.-233-244, 285-286
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 28
Nummer 3
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2005
Titelbeschrijving Hoe leren beginners informatieve teksten schrijven : op zoek naar een scenario voor didactische ondersteuning in de klas
Auteur(s)
Pagina(s) 3-28
Tijdschrift Vonk
Volume 34
Nummer 5
ISBN-nummer 0770-2086

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Leren schrijven van verhalende en informatieve teksten: een stapsgewijs ondersteund proces Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 219-250
Plaats van uitgave Leuven [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 2004
Titelbeschrijving Coherentiemarkering in informerende en persuasieve teksten : een empirisch onderzoek naar cognitieve en affectieve effecten
Pagina(s) 85-104
Tijdschrift Tijdschrift voor taalbeheersing
Volume 26
Nummer 2
ISBN-nummer 0166-4379

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Inhoud, vorm en begrijpelijkheid van gebruiksteksten Medische publiekscommunicatie
Pagina(s) 48-58
Plaats van uitgave Houten [etc.]
Uitgeverij Bohn Stafleu Van Loghum

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Tekst, begrip en waardering : wat vertelt onderzoek ons over het effect van tekstkenmerken op begrip en waardering van informerende teksten bij kinderen en tieners Lezen
Pagina(s) 66
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Lezen

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Leren schrijven van informatieve teksten: een ontwerponderzoek bij beginners secundair onderwijs Studia paedagogica
Auteur(s)
Pagina(s) 290
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Universitaire Pers

PublicatietypeBoek
Jaar 2002
Titelbeschrijving Vormen van verklaren: de globale structuur van alledaagse verklarende teksten Studies op het gebied van de Nederlandse taalkunde
Auteur(s)
Pagina(s) VI, 400
Plaats van uitgave Gent
Uitgeverij Koninklijke Academie voor Nederlandse Taal- en Letterkunde