ZOEKRESULTATEN

17 Zoekresultaten

PublicatietypeBoek
Jaar 1995
Titelbeschrijving Evaluatie 'zorgverbreding begrijpend lezen' : begeleidingsaanpak en effecten op leerkrachtniveau Publikatie / ISOR-Onderwijsonderzoek
Pagina(s) 68
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Voorbereidend lezen, rekenen en schrijven : toetsresultaten en leerling- en leerkrachtkenmerken in de kleutergroepen van het basisonderwijs svo-project 94811
Pagina(s) 154
Plaats van uitgave [Nijmegen] ; Ubbergen
Uitgeverij Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen ; Tandem Felix

PublicatietypeBoek
Jaar 1996
Titelbeschrijving Context, visie, aanpak en effectiviteit: de bestrijding van achterstanden van Nederlandse leerlingen in het basisonderwijs
Pagina(s) VI, 256
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij GION, Gronings Instituut voor Onderzoek van Onderwijs, Opvoeding en Ontwikkeling, Rijksuniversiteit Groningen

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1997
Titelbeschrijving Voorbereidend lezen en rekenen in kleutergroepen : werkwijzen en resultaten
Auteur(s)
Pagina(s) 145-160
Tijdschrift Tijdschrift voor onderwijsresearch
Volume 22
Nummer 3
ISBN-nummer 0165-0645

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Zorgverbreding bij begrijpend lezen : begeleidingsaanpak, implementatie en effecten op leerlingniveau ISOR-rapport
Pagina(s) 156
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Afdeling Onderwijsonderzoek

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving NT2-onderwijs aan neveninstromers in het voortgezet onderwijs
Auteur(s)
Pagina(s) VIII, 94
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Instituut voor Toegepaste Sociale wetenschappen ; Ubbergen : Tandem Felix

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving Vernieuwing van het onderwijs in begrijpend lezen : tussenstand na twee projectjaren ISOR-rapport
Pagina(s) 117
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR/Afdeling Onderwijsonderzoek, Universiteit Utrecht

PublicatietypeBoek
Jaar 1998
Titelbeschrijving Schoolontwikkeling op OVB-scholen ISOR-rapport
Pagina(s) 228
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij ISOR, Instituut voor Onderwijsresearch

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Pygmalion in de klas? : onderzoek naar de bevooroordeeldheid van leraren bij de inschatting van de taalvaardigheid van hun autochtone en allochtone leerlingen Artikelen van de derde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 487-495
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1999
Titelbeschrijving Didactiek van authentiek leren in de basisvorming : stand van zaken bij docenten Nederlands en wiskunde
Pagina(s) 237-257
Tijdschrift Pedagogische studiën
Volume 76
Nummer 4
ISBN-nummer 0165-0645