ZOEKRESULTATEN

86 Zoekresultaten

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Het bevorderen van het gebruik van leesstrategieën via een dialogische interventieprocedure bij kinderen met leerproblemen
Pagina(s) 541-551
Tijdschrift Tijdschrift voor orthopedagogiek
Volume 28
Nummer 11
ISBN-nummer 0165-0947

PublicatietypeBoek
Jaar 1997
Titelbeschrijving From graphemes to syllables: the development of phonological decoding skills in poor and normal readers
Auteur(s)
Pagina(s) VIII, 174
Plaats van uitgave S.l .: s. n.
Uitgeverij Wageningen: Ponsen & Looijen

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Strategisch begripsproces bij argumentatie Taalbeheersing in ontwikkeling: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 16, 17 en 18 december 1987 aan de Universiteit van Amsterdam
Pagina(s) 38-48
Plaats van uitgave Dordrecht
Uitgeverij Foris

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Lezen in aanbidding of lezen in verzet? : over literatuur en receptiestrategieën Vrouwen in taal en literatuur
Pagina(s) 132-143
Plaats van uitgave Amersfoort [etc.]
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Verwerkingsstrategieën bij het lezen van verhalen Taalbeheersing in theorie en praktijk: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres, gehouden op 28, 29 en 30 augustus 1984 aan de Katholieke Hogeschool te Tilburg
Pagina(s) 307-316
Plaats van uitgave Dordrecht [etc.]
Uitgeverij Foris

PublicatietypeBoek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Behandeling van ernstige leesproblemen : een vergelijkend onderzoek naar de effectiviteit van zelfinstructie en training in decoderen en contextgebruik Proefschrift Nijmegen
Pagina(s) X, 261
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Instituut voor Orthopedagogiek

PublicatietypeBoek
Jaar 1985
Titelbeschrijving Oral reading error analysis: a comparison of reading strategies used by second grade and sixth grade children SCO cahier
Pagina(s) 11
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij Stichting Centrum voor Onderwijsonderzoek van de Universiteit van Amsterdam

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1988
Titelbeschrijving Zijn er kwalitatieve verschillen in leesstrategie tussen normale en leeszwakke kinderen? Taalbeheersing in ontwikkeling: lezingen van het VIOT-taalbeheersingscongres gehouden op 16, 17 en 18 december 1987 aan de Universiteit van Amsterdam
Pagina(s) 314-323
Plaats van uitgave Dordrecht [etc.]
Uitgeverij Foris

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1989
Titelbeschrijving Het aanleren van strategieën voor begrijpend lezen : experimenteel programma Begrijp ik wat ik lees?
Auteur(s)
Pagina(s) 20-21
Tijdschrift Didaktief
Volume 19
Nummer 10
ISBN-nummer 0169-4820