ZOEKRESULTATEN

16 Zoekresultaten

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 2004
Titelbeschrijving Begrijpend en studerend lezen: samen naar strategische diepgang Taal verwerven op school: taaldidactiek voor basisonderwijs en eerste graad secundair
Pagina(s) 189-217
Plaats van uitgave Leuven
Uitgeverij Acco

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1999
Titelbeschrijving Ik zoek nu in mijn woordenboek het woord sticuleren, gesticuleert Artikelen van de derde sociolinguïstische conferentie
Pagina(s) 73-84
Plaats van uitgave Delft
Uitgeverij Eburon

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1998
Titelbeschrijving Taalhulp op maat : verwijzing en differentiatie in de brugklas
Auteur(s)
Pagina(s) 19-28, 113
Tijdschrift Toegepaste taalwetenschap in artikelen
Volume 60
Nummer 3
ISBN-nummer 0169-7420

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving SITA - Systematische, interactieve tekstanalyse: computerondersteund lezen met Nedercom Verslag van de zevende Conferentie Het schoolvak Nederlands in het secundair/voortgezet onderwijs
Pagina(s) 1-9
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Conferentie HSN

PublicatietypeTijdschrift
Jaar 1994
Titelbeschrijving Studying textbooks: effects of learning styles, study task, and instruction
Pagina(s) 151-174
Tijdschrift Learning and instruction
Volume 4
Nummer 2
ISBN-nummer 0959-4752

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Integratie van studievaardigheden in het schoolvak Nederlands Verslag van de zevende Conferentie Het schoolvak Nederlands in het secundair/voortgezet onderwijs
Pagina(s) 238-242
Plaats van uitgave Groningen
Uitgeverij Conferentie HSN

PublicatietypeBoek
Jaar 1994
Titelbeschrijving Kenmerken en effecten van methoden begrijpend/studerend lezen
Auteur(s)
Pagina(s) 146
Plaats van uitgave Nijmegen
Uitgeverij Instituut voor Toegepaste Sociale Wetenschappen

PublicatietypeBoek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Studiebegeleiding/studievaardigheden van de Opleiding Leraren Basisonderwijs van de Hogeschool Alkmaar SCO-rapport
Pagina(s) 53
Plaats van uitgave Amsterdam
Uitgeverij SCO-Kohnstamm Instituut voor Onderzoek van Opvoeding en Onderwijs

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Begrijpend en studerend lezen Onderwijspsychologie: beïnvloeding, verloop en resultaten van leerprocessen
Pagina(s) 279-305
Plaats van uitgave Utrecht
Uitgeverij Lemma

PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar 1993
Titelbeschrijving Theorie en praktijk van het begrijpend lezen Onderwijskunde in de klas
Pagina(s) 31-51
Plaats van uitgave Amsterdam [etc.]
Uitgeverij Swets & Zeitlinger