ZOEKRESULTATEN
11 Zoekresultaten
PublicatietypeTijdschrift
Jaar
2013
Titelbeschrijving
Zij surfde, maar hij durfte niet: de spellingproblematiek van de zwakke verleden tijd in Nederland en Vlaanderen
Pagina(s)
133-151
Tijdschrift
Dutch journal of applied linguistics = Nederlands tijdschrift voor toegepaste taalwetenschap
Volume
2
Nummer
2
ISBN-nummer
2211-7245
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2012
Titelbeschrijving
Dyslexie: een beknopt wetenschappelijk overzicht
Jongvolwassenen met dyslexie: diagnostiek en begeleiding in wetenschap en praktijk
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
41-58
Plaats van uitgave
Leuven/Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
Effectieve instructie en risicolezers
Leerproblemen evidence-based voorspellen, onderkennen en aanpakken: bijdragen uit onderzoek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
35-52
Plaats van uitgave
Leuven/Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
Protocol voor gespecialiseerde dyslexiebehandeling
Leerproblemen evidence-based voorspellen, onderkennen en aanpakken: bijdragen uit onderzoek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
53-71
Plaats van uitgave
Leuven/Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
"Eén is een letter": markers op kleuterleeftijd voor lees- en rekenproblemen
Leerproblemen evidence-based voorspellen, onderkennen en aanpakken: bijdragen uit onderzoek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
105-126
Plaats van uitgave
Leuven/Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeBoek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
Leerproblemen evidence-based voorspellen, onderkennen en aanpakken: bijdragen uit onderzoek
Auteur(s)
Pagina(s)
152
Plaats van uitgave
Leuven/Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
Vroegtijdig opsporen van lees- en/of spellingstoornissen bij West-Vlaamse kinderen uit het regulier basisonderwijs
Leerproblemen evidence-based voorspellen, onderkennen en aanpakken: bijdragen uit onderzoek
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
"89-103"
Plaats van uitgave
Leuven/Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2009
Titelbeschrijving
Het belang van fonologische vaardigheden in de vroege leesontwikkeling: een prospectieve longitudinale studie bij kinderen met familiaal risico op dyslexie
Leerproblemen evidence-based voorspellen, onderkennen en aanpakken: bijdragen uit onderzoek
Trefwoord(en)
Pagina(s)
127-152
Plaats van uitgave
Leuven/Den Haag
Uitgeverij
Acco
PublicatietypeArtikel uit Boek
Jaar
2007
Titelbeschrijving
Strategiegebruik bij het spellen van zelfstandige naamwoorden eindigend op <d> of <t>
Tussen taal, spelling en onderwijs: essays bij het emeritaat van Frans Daems
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
159-171
Plaats van uitgave
Gent
Uitgeverij
Academia Press
PublicatietypeBoek
Jaar
2002
Titelbeschrijving
Dyslexie en dyscalculie: ernstige problemen in het leren lezen en rekenen: recente ontwikkelingen in onderkenning en aanpak
Auteur(s)
Trefwoord(en)
Pagina(s)
181
Plaats van uitgave
Leuven; Leusden
Uitgeverij
Acco